Invitasjon: Bli utstiller på årets Høstmarked

Velkommen som utstiller under årets Høstmarked

22. september!

Høstmarkedet i september på Næs Jernverksmuseum har lange tradisjoner. Det blir av mange omtalt som «Høstens hyggeligste marked».

Nydelig vær under Høstmarkedet i 2022. Denne dagen hadde vi godt over 2000 besøkende!

Museumsområdet har store utearealer i et historisk jernverksmiljø, noe som gir den rette rammen for en hyggelig markedsdag. Markedet er godt innarbeidet og mange av våre ca. 60 utstillere kommer igjen år etter år.

På markedsdagen vil det være mulig å kjøpe mat fra enten museets kafe eller andre faste tilbydere. Vi planlegger underholdning og aktiviteter, som kjøring med hest og vogn.

Høstmarked i nydelige omgivelser på Nes Verk.

Når er Høstmarkedet?

Høstmarkedet 2024 går av stabelen søndag 22. september. Markedet er åpent fra kl. 11.00 til kl. 16.00. Mer informasjon om stand og rigging får du senere.

Hva kan du selge?

Alt fra husflid og håndverk, antikviteter og brukt til grønnsaker og bakervarer er velkomment. Har du gode produkter å tilby, så meld deg på!

Hvor mye koster en stand?

Kr. 250,-               for standplass, standard 3x3 meter
Kr.   50,-               per meter ut over standard standplass
Kr. 200,-               for strøm, maks 2000W
Standplassen betales i løpet av markedsdagen, og vi oppfordrer utstillere å bruke Vipps eller kort.

PÅMELDINGSSKJEMA FOR UTSTILLERE

Har du spørsmål om Høstmarkedet?

Kontakt museet, tlf 37 16 05 00 eller på epost: post@jernverksmuseet.no.